MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1738557
003 FI-J
005 20210227122824.0
007 cr||| ||||||||
008 171116s2017 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7229-5  |q PDF 
035 |a FCC011561427 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Hänninen, Nora,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000209242 
245 1 0 |a Environmental values in industrial marketing relationships /  |c Nora Hänninen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (98, 14 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 181 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 1 eripainos. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2017. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
530 |a Yhteenveto-osa ja 4 eripainosta julkaistu myös painettuna. 
567 |b positivismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2927 
591 |i 512 
650 7 |a ympäristöarvot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11281 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a asiakkuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 
650 7 |a ympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6033 
650 7 |a luonnonympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17180 
650 7 |a kilpailukyky  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9189 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a kulutustottumukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8572 
650 7 |a kannattavuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4257 
650 7 |a tuotto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4629 
650 7 |a asiakaslähtöisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a arvot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1044 
650 7 |a asenteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 
650 7 |a periaatteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9391 
650 7 |a lojaalius  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9969 
650 7 |a motivaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 
653 0 |a industrial marketing 
653 0 |a buyer-supplier relationship 
653 0 |a environmental values 
653 0 |a customer value 
653 0 |a loyalty 
653 0 |a marketing communication 
653 0 |a survey method 
653 0 |a PLS 
776 0 8 |i Painettu (yhteenveto-osa ja 4 eripainosta):  |z 978-951-39-7228-8 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 181. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7229-5  |u URN:ISBN:978-951-39-7229-5  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1738557  |d 1738557