Co-creation of a sustainable image on social media the case of five food brands

Bibliographic Details
Main Author: Smallegange, Cornelia, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1737083
003 FI-J
005 20210227122606.0
007 cr|||||||||a||
008 171109s2017 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC011555328 
035 |a 1737083 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Smallegange, Cornelia,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Co-creation of a sustainable image on social media :  |b the case of five food brands /  |c Cornelia Smallegange. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (98 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Taloustieteet, yritysten ympäristöjohtaminen.  |9 20425. 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
567 |b sisällönanalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14612 
650 7 |a elintarvikkeet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6580 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a kestävä kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24202 
650 7 |a ympäristöarvot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11281 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
653 0 |a sustainability 
653 0 |a social media 
653 0 |a brand-image 
653 0 |a co-creation 
653 0 |a food 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711024125  |u URN:NBN:fi:jyu-201711024125  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1737083  |d 1737083