The effects of perceived value, satisfaction, and advertising on share of wallet and word of mouth in a retailing context

Bibliographic Details
Main Author: Häkkinen, Juho, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1737046
003 FI-J
005 20210227122601.0
007 cr|||||||||a||
008 171109s2016 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC011554773 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Häkkinen, Juho,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a The effects of perceived value, satisfaction, and advertising on share of wallet and word of mouth in a retailing context /  |c Juho Häkkinen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (65 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Taloustieteet, markkinointi.  |9 20423. 
567 |b kvantitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18834 
650 7 |a vähittäiskauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14002 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a asiakasuskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7218 
650 7 |a viraalimarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24254 
653 0 |a perceived value 
653 0 |a customer satisfaction 
653 0 |a repurchase intentions 
653 0 |a share of wallet 
653 0 |a word of mouth 
653 0 |a electronic word of mouth 
653 0 |a recommend intentions 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201711014113  |u URN:NBN:fi:jyu-201711014113  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1737046  |d 1737046