Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen

Bibliographic Details
Main Author: Perälä, Piia, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1736839
003 FI-J
005 20210227122552.0
007 cr|||||||||a||
008 171108s2015 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC011553988 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Perälä, Piia,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Empiirinen tutkimus brändikokemuksen vaikutuksesta verkkokauppaympäristöjen käyttäjäkokemukseen ja käyttöaikeeseen /  |c Piia Perälä. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (81 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Informaatioteknologia, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
567 |b empiirinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16936 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a teknologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2339 
650 7 |a käyttäjäkokemus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25337 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a asiakaskokemus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 
650 7 |a luottamus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1725 
653 0 |a empirical research 
653 |a brands 
653 0 |a user experience 
653 0 |a emotional state 
653 0 |a online store 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710304086  |u URN:NBN:fi:jyu-201710304086  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1736839  |d 1736839