MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1726440
003 FI-J
005 20220929153927.0
007 cr||| ||||||||
008 171020s2017 fi |||| om |0| 0|fin|
020 |a 978-951-39-7202-8  |q PDF 
035 |a FCC011533989 
035 |a 1726440 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a fin  |b eng 
080 1 |a 377  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 378  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 364  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Vapalahti, Kati,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000174253 
245 1 0 |a Yhteisöllinen argumentointi sosionomikoulutuksessa avoimia ongelmia ratkottaessa /  |c Kati Vapalahti. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (196 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 593 
500 |a Julkaisussa painetun version ISSN 0075-4625. 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2017. 
506 1 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
567 |b sisällönanalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14612 
591 |i 516 
650 7 |a korkea-asteen koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3390 
650 7 |a korkeakouluopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1246 
650 7 |a sosionomit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14967 
650 7 |a ammattitaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9365 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a monimuoto-opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14924 
650 7 |a yhteisöllinen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18727 
650 7 |a ongelmanratkaisu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6006 
650 7 |a argumentointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12814 
653 0 |a argumentative problem-solving 
653 0 |a blended learning 
653 0 |a collaborative argumentation 
653 0 |a open-ended problems 
653 0 |a role-play 
653 0 |a higher education 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-7201-1 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 593. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7202-8  |u URN:ISBN:978-951-39-7202-8  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1726440  |d 1726440