MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1725520
003 FI-J
005 20210227120656.0
008 171012s2017 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7196-0  |q nidottu 
035 |a FCC011524642 
035 |a 1725520 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 791/792  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 654  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 659  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Cañas-Bajo, Jose,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000174217 
245 1 0 |a Audience experience of commercial videos and feature length films :  |b are they universal or culturally mediated? /  |c Jose Cañas-Bajo. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 81 sivua, 62 sivua useina numerointijaksoina, 46 numeroimatonta sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 265 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 6 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, kognitiotiede,  |d 2017. 
530 |a Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta julkaistu myös verkkoaineistona. 
591 |i 518 
650 7 |a audiovisuaalinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7940 
650 7 |a elokuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1235 
650 7 |a mainoskuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8893 
650 7 |a videoelokuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4216 
650 7 |a mainoselokuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8892 
650 7 |a käyttäjäkokemus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25337 
650 7 |a elokuvataide  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16327 
650 7 |a estetiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5196 
650 7 |a vaikutukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p795 
650 7 |a yleisö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4280 
650 7 |a tunteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 
650 7 |a reseptio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24663 
650 7 |a kiinnostus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26466 
650 7 |a esteettisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22843 
650 7 |a kulttuurierot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2190 
650 7 |a yleisötutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9648 
650 7 |a kulttuurisidonnaisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18463 
650 7 |a universaalisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15585 
650 7 |a kuvallinen ilmaisu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17020 
653 0 |a emotional experiences 
653 0 |a film audiences 
653 0 |a commercial videos 
653 0 |a interest 
653 0 |a universal emotions 
653 0 |a cultural diversity 
653 0 |a cosmopolitan orientation 
653 0 |a aesthetic experiences 
653 0 |a appraisal 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 2 eripainosta, PDF):  |z 978-951-39-7197-7 
830 0 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 265. 
856 4 1 |3 Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta  |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7197-7 
852 |a P  |c 0311494 
999 |c 1725520  |d 1725520 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0311494  |9 1