MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1725517
003 FI-J
005 20210227120655.0
007 cr||| ||||||||
008 171012s2017 fi |||| om |0| 0|eng|
020 |a 978-951-39-7197-7  |q PDF 
035 |a FCC011524637 
035 |a 1725517 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 791/792  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 654  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 659  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Cañas-Bajo, Jose,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000174217 
245 1 0 |a Audience experience of commercial videos and feature length films :  |b are they universal or culturally mediated? /  |c Jose Cañas-Bajo. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (81 sivua, 8 sivua useina numerointijaksoina, 25 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 265 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta, 20.6.2018. 
500 |a Julkaisussa painetun version ISSN 1456-5390. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, kognitiotiede,  |d 2017. 
591 |i 518 
650 7 |a audiovisuaalinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7940 
650 7 |a elokuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1235 
650 7 |a videoelokuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4216 
650 7 |a mainoselokuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8892 
650 7 |a käyttäjäkokemus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25337 
650 7 |a elokuvataide  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16327 
650 7 |a estetiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5196 
650 7 |a vaikutukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p795 
650 7 |a tunteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 
650 7 |a reseptio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24663 
650 7 |a kulttuurierot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2190 
650 7 |a yleisötutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9648 
650 7 |a esteettisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22843 
650 7 |a kiinnostus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26466 
650 7 |a kulttuurisidonnaisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18463 
650 7 |a mainoskuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8893 
650 7 |a universaalisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15585 
650 7 |a yleisö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4280 
653 0 |a aesthetic experiences 
653 0 |a appraisal 
653 0 |a commercial videos 
653 0 |a cosmopolitan orientation 
653 0 |a cultural diversity 
653 0 |a emotional experiences 
653 0 |a film audiences 
653 0 |a interest 
653 0 |a universal emotions 
776 0 8 |i Painettu (yhteenveto-osa ja 6 eripainosta):  |z 978-951-39-7196-0 
830 0 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 265. 
856 |z Käytettävissä vapaakappalekirjastoissa 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7197-7  |u URN:ISBN:978-951-39-7197-7  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |3 Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta  |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7197-7 
999 |c 1725517  |d 1725517