|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1725459 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227120646.0 |
008 |
171012s2017 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7181-6
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC011524444
|
035 |
|
|
|a 1725459
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 5
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Lehtinen, Antti,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Pre-service teachers and guided inquiry-based science teaching with simulations /
|c Antti Lehtinen.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 86 sivua, 47 sivua useina numerointijaksoina, 25 numeroimatonta sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 591
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2017.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
567 |
|
|
|b kyselytutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10631
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a luokanopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a luonnontieteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6227
|
650 |
|
7 |
|a matemaattiset tieteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13166
|
650 |
|
7 |
|a käsitykset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
|
650 |
|
7 |
|a asenteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
|
650 |
|
7 |
|a opetuskäyttö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5260
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a tutkiva oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18173
|
650 |
|
7 |
|a tieto- ja viestintätekniikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20743
|
650 |
|
7 |
|a osaaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
|
650 |
|
7 |
|a ammattitaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9365
|
650 |
|
7 |
|a simulointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4787
|
650 |
|
7 |
|a klasslärare
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
|
650 |
|
7 |
|a lågstadiet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a naturvetenskaper
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6227
|
650 |
|
7 |
|a matematiska vetenskaper
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13166
|
650 |
|
7 |
|a uppfattningar
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
|
650 |
|
7 |
|a attityder
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
|
650 |
|
7 |
|a simulering
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4787
|
650 |
|
7 |
|a användning i undervisning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5260
|
650 |
|
7 |
|a undervisningsmetoder
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a informations- och kommunikationsteknik
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20743
|
650 |
|
7 |
|a kunnande
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
|
650 |
|
7 |
|a yrkesskicklighet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9365
|
653 |
|
0 |
|a simulations
|
653 |
|
0 |
|a beliefs
|
653 |
|
0 |
|a inquiry-based learning
|
653 |
|
0 |
|a scaffolding
|
653 |
|
0 |
|a simulointiq
|
653 |
|
0 |
|a tieto-ja viestintätekniikka
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-7182-3
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 591.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0312658
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7182-3
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1725459
|d 1725459
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0312658
|9 1
|