|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1725458 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227120645.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
171012s2017 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7182-3
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC011524465
|
035 |
|
|
|a 1725458
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Lehtinen, Antti,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Pre-service teachers and guided inquiry-based science teaching with simulations /
|c Antti Lehtinen.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (86 sivua, 47 sivua useina numerointijaksoina, 25 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 591
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
500 |
|
|
|a Julkaisussa painetun version ISSN 0075-4625.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2017.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
567 |
|
|
|b kyselytutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10631
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a luokanopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a luonnontieteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6227
|
650 |
|
7 |
|a matemaattiset tieteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13166
|
650 |
|
7 |
|a käsitykset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
|
650 |
|
7 |
|a asenteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
|
650 |
|
7 |
|a simulointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4787
|
650 |
|
7 |
|a opetuskäyttö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5260
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a osaaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
|
650 |
|
7 |
|a ammattitaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9365
|
650 |
|
7 |
|a tieto- ja viestintätekniikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20743
|
653 |
|
0 |
|a simulations
|
653 |
|
0 |
|a beliefs
|
653 |
|
0 |
|a inquiry-based learning
|
653 |
|
0 |
|a scaffolding
|
653 |
|
0 |
|a tieto-ja viestintätekniikka
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-7181-6
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 591.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7182-3
|u URN:ISBN:978-951-39-7182-3
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1725458
|d 1725458
|