|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1725403 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227120639.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
171011s2017 fi |||||sm||||||||||fin|| |
035 |
|
|
|a FCC011523026
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|
100 |
1 |
|
|a Heiskanen, Kirsi,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Multitasking oppimistilanteessa :
|b empiirinen tutkimus digitaalisten laitteiden käytön vaikutuksista opiskeluun yliopistoluennoilla /
|c Kirsi Heiskanen.
|
264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (86 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, Informaatioteknologia, kognitiotiede.
|9 601.
|
567 |
|
|
|b empiirinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16936
|
650 |
|
7 |
|a opiskelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4781
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a mobiililaitteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4834
|
650 |
|
7 |
|a tarkkaavaisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9105
|
650 |
|
7 |
|a keskittymiskyky
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4251
|
650 |
|
7 |
|a ärsykkeet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2943
|
650 |
|
7 |
|a keskeyttäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5439
|
650 |
|
7 |
|a työmuisti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13896
|
650 |
|
7 |
|a metakognitio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19878
|
653 |
|
0 |
|a multitasking
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710033916
|u URN:NBN:fi:jyu-201710033916
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1725403
|d 1725403
|