Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • (Dis)empowering assessment?
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
(Dis)empowering assessment? : assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies

(Dis)empowering assessment? assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pollari, Pirjo, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2017.
Sarja:Jyväskylä studies in humanities, 329.
Aiheet:
arviointi
arviointimenetelmät
lukiolaiset
kieli ja kielet
oppiminen
opetus
palaute
osallistava arviointi
englannin kieli
utvärdering
utvärderingsmetoder
gymnasister
språk
inlärning
undervisning
respons
delaktighet i bedömningen
engelska
student empowerment
assessment
upper secondary school
EFL
feedback
portofolio
cheat-sheet test
text anxiety
corrective feedback
Linkit:Yhteenveto-osa ja 4 eripainosta
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
(Dis)empowering assessment? : assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies

(Dis)empowering assessment? : assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies Tekijä Pollari, Pirjo, kirjoittaja

Julkaistu 2017
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • (Dis)empowering assessment? : assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies
    Tekijä: Pollari, Pirjo, kirjoittaja
    Julkaistu: (2017)
  • ICAnDoiT: the impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners
    Tekijä: Leontjev, Dmitri, kirjoittaja
    Julkaistu: (2016)
  • Teacher's oral feedback in a CLIL classroom
    Tekijä: Pirhonen, Noora
    Julkaistu: (2015)
  • Återbesök till feedback : en fallstudie av fokus och form på webbkursen Hjälpis
    Tekijä: Pirskanen, Sini, kirjoittaja
    Julkaistu: (2017)
  • Corrective feedback and learner uptake in an EFL classroom
    Tekijä: Surakka, Kati
    Julkaistu: (2007)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus