MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1724579
003 FI-J
005 20220930130903.0
008 170927s2017 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-7177-9  |q nidottu 
035 |a FCC011505975 
035 |a 1724579 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 802.0  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Pollari, Pirjo,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000081698 
245 1 0 |a (Dis)empowering assessment? :  |b assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies /  |c Pirjo Pollari. 
246 3 |a Disempowering assessment? 
246 3 0 |b Assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 144 sivua, 24 numeroimatonta sivua, 110 sivua useina numerointijaksoina :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 329 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, englannin kieli,  |d 2017. 
591 |i 6121 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a arviointimenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15768 
650 7 |a lukiolaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12736 
650 7 |a kieli ja kielet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a palaute  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1236 
650 7 |a osallistava arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20967 
650 7 |a englannin kieli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573 
650 7 |a utvärdering  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a utvärderingsmetoder  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15768 
650 7 |a gymnasister  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12736 
650 7 |a språk  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556 
650 7 |a inlärning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a undervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a respons  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1236 
650 7 |a delaktighet i bedömningen  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20967 
650 7 |a engelska  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573 
653 0 |a student empowerment 
653 0 |a assessment 
653 0 |a upper secondary school 
653 0 |a EFL 
653 0 |a feedback 
653 0 |a portofolio 
653 0 |a cheat-sheet test 
653 0 |a text anxiety 
653 0 |a corrective feedback 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000184197 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 4 eripainosta, PDF):  |z 978-951-39-7178-6 
830 0 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 329. 
852 |a P  |c 0311485 
856 4 1 |3 Yhteenveto-osa ja 4 eripainosta  |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7178-6 
999 |c 1724579  |d 1724579 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0311485  |9 1