MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1720599
003 FI-J
005 20210227115703.0
007 cr|||||||||a||
008 170901s2017 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC011491092 
035 |a 1720599 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Nieminen, Päivi,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a The interaction between consumers during the online customer journey /  |c Päivi Nieminen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (71 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Taloustieteet, markkinointi.  |9 20423. 
567 |b kvantitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18834 
650 7 |a verkkopalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6624 
650 7 |a sähköinen asiointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11007 
650 7 |a asiakaskokemus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a viraalimarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24254 
650 7 |a mielipidejohtajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6649 
650 7 |a kuratointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27149 
653 0 |a Customer experience 
653 0 |a Online customer journey 
653 0 |a Interaction 
653 0 |a Word of mouth 
653 0 |a WOM 
653 0 |a Opinion leadership 
653 0 |a Opinion seeking 
653 0 |a Curating skills 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708303605  |u URN:NBN:fi:jyu-201708303605  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1720599  |d 1720599