MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1720597
003 FI-J
005 20210227115703.0
007 cr|||||||||a||
008 170901s2017 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC011491058 
035 |a 1720597 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 1 |a fin  |b eng 
100 1 |a Speeti, Timo,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Asiakasraportointiprosessin uudistus finanssiyhtiöissä /  |c Timo Speeti. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (87 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Informaatioteknologia, tietotekniikka.  |9 602. 
650 7 |a sijoituspalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10149 
650 7 |a raportointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p668 
650 7 |a liiketoimintaprosessit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24272 
650 7 |a kehittäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230 
650 7 |a tietokoneohjelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26592 
650 7 |a ohjelmistokehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21530 
653 0 |a workflow management 
653 0 |a business process reengineering 
653 0 |a business process management 
653 0 |a customer reporting 
653 0 |a asiakastieto 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708293603  |u URN:NBN:fi:jyu-201708293603  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1720597  |d 1720597