|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1719903 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929153911.0 |
008 |
170831s2017 fi |||| m |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7133-5
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC011489769
|
035 |
|
|
|a 1719903
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 78
|2 1974/fin/fennica
|
084 |
|
|
|a 38.297
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Huttunen, Taina,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000174789
|
245 |
1 |
0 |
|a Osallistava sävellytysmenetelmä musiikinopetukseen :
|b peruskoulun opetussuunnitelman 2014 tavoitteita ja oppimisen ydinmetaforia toteuttamassa /
|c Taina Huttunen.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 240 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 321
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, musiikkikasvatus,
|d 2017.
|
567 |
|
|
|a Osallistava sävellytysmenetelmä.
|
591 |
|
|
|i 6131
|
650 |
|
7 |
|a musiikki
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
650 |
|
7 |
|a opetussuunnitelmat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140
|
650 |
|
7 |
|a musiikkikasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7359
|
650 |
|
7 |
|a säveltäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13332
|
650 |
|
7 |
|a osallistaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10728
|
650 |
|
7 |
|a osallisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5164
|
650 |
|
7 |
|a oppimisprosessi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a arviointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
|
650 |
|
7 |
|a itsearviointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6253
|
653 |
|
0 |
|a sävellyttäminen
|
653 |
|
0 |
|a inclusive composing method
|
653 |
|
0 |
|a tuition of composing
|
653 |
|
0 |
|a core curriculum for basic education 2014 (POPS 2014)
|
653 |
|
0 |
|a core metaphors of learning
|
653 |
|
0 |
|a participation
|
653 |
|
0 |
|a operative competences
|
653 |
|
0 |
|a gaining of knowledge
|
653 |
|
0 |
|a creation of knowledge
|
653 |
|
0 |
|a investigative learning method
|
653 |
|
0 |
|a transversal competences
|
653 |
|
0 |
|a self-regulation
|
653 |
|
0 |
|a knowledge conversions
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-7134-2
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 321.
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7134-2
|y Linkki verkkoaineistoon
|
852 |
|
|
|a P
|c 0312660
|
999 |
|
|
|c 1719903
|d 1719903
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0312660
|9 1
|