|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1719701 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227115536.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
170828s2017 fi |||||sm||||||||||eng|| |
035 |
|
|
|a FCC011488470
|
035 |
|
|
|a 1719701
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Rangarajan, Swathi,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Trialling the 4C framework in an Indian grade 3 mathematics classroom /
|c Swathi Rangarajan.
|
264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (157 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, Kasvatustieteiden laitos, kasvatustiede.
|9 102.
|
567 |
|
|
|b toimintatutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182
|
650 |
|
7 |
|a matematiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3160
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a kaksikielisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10956
|
650 |
|
7 |
|a vieraskielinen opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12222
|
650 |
|
7 |
|a englannin kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573
|
650 |
|
7 |
|a ryhmätyö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4079
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
651 |
|
7 |
|a Intia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105027
|
653 |
|
0 |
|a CLIL
|
653 |
|
0 |
|a 4Cs model
|
653 |
|
0 |
|a India
|
653 |
|
0 |
|a Group-work
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708193521
|u URN:NBN:fi:jyu-201708193521
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1719701
|d 1719701
|