Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet case High Point University

Bibliographic Details
Main Author: Jäntti, Tommi, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1719587
003 FI-J
005 20210227115521.0
007 cr|||||||||a||
008 170825s2017 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC011487627 
035 |a 1719587 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Jäntti, Tommi,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Yliopistojen brändit ja identiteettiväitteet :  |b case High Point University /  |c Tommi Jäntti. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (60 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Taloustieteet, markkinointi.  |9 20423. 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
610 2 4 |a High Point University. 
650 7 |a yliopistot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10895 
650 7 |a korkea-asteen koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3390 
650 7 |a kaupallistuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9839 
650 7 |a brändäys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
650 7 |a arvot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1044 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a tulosjohtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8028 
653 0 |a identiteettiväittämät 
653 0 |a word of mouth 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708173512  |u URN:NBN:fi:jyu-201708173512  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1719587  |d 1719587