|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1719251 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227115432.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
170823s2017 fi |||||sm||||||||||eng|| |
035 |
|
|
|a FCC011485005
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Pardede, Saga,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Understanding meaning-making of diversity :
|b education students' experience of a 10 day intensive programme /
|c Saga Pardede.
|
264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (164 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, Kasvatustieteiden laitos, kasvatustiede.
|9 102
|
567 |
|
|
|b kvalitatiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782
|
650 |
|
4 |
|a merkitykset
|
650 |
|
4 |
|a tavat
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a keskustelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14004
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a dialogi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14560
|
650 |
|
7 |
|a monimuotoisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14084
|
653 |
|
0 |
|a Diversity
|
653 |
|
0 |
|a Meaning-making
|
653 |
|
0 |
|a Dialogue
|
653 |
|
0 |
|a Monologue
|
653 |
|
0 |
|a Habits
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708153488
|u URN:NBN:fi:jyu-201708153488
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1719251
|d 1719251
|