|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1719122 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227115417.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
170822s2017 fi |||||sm||||||||||fin|| |
035 |
|
|
|a FCC011483398
|
035 |
|
|
|a 1719122
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|
100 |
1 |
|
|a Koponen, Auli,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Alakoulun opettajien näkemyksiä oppilaiden ei-toivotusta käyttäytymisestä ja kolmiportaisen tuen mallin toimivuudesta /
|c Auli Koponen.
|
264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (58 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, Kasvatustieteiden laitos, erityispedagogiikka.
|9 101.
|
567 |
|
|
|a Fenomenologinen tutkimus.
|
650 |
|
4 |
|a työrauha
|
650 |
|
7 |
|a kouluviihtyvyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23129
|
650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
650 |
|
7 |
|a poikkeava käyttäytyminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2661
|
650 |
|
7 |
|a käyttäytymishäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10573
|
650 |
|
7 |
|a ennaltaehkäisy
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19552
|
650 |
|
7 |
|a kolmiportainen tuki
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28718
|
650 |
|
7 |
|a inkluusio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708103456
|u URN:NBN:fi:jyu-201708103456
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1719122
|d 1719122
|