|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1704704 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227111656.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
170705s2016 fi |||||sm||||||||||fin|| |
035 |
|
|
|a FCC011450396
|
035 |
|
|
|a 1704704
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|
100 |
1 |
|
|a Saari, Anniina,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Miten tulkita historiaa kuvallisesti? :
|b Jyväskylän yliopiston opiskelijat tulkitsemassa seminaarin historiaa uuden taidekasvatusmenetelmän avulla /
|c Anniina Saari ja Katariina Rysä.
|
246 |
3 |
0 |
|a Jyväskylän yliopiston opiskelijat tulkitsemassa seminaarin historiaa uuden taidekasvatusmenetelmän avulla
|
264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (98 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, taidekasvatus.
|9 311.
|
610 |
2 |
4 |
|a Jyväskylän seminaari.
|
650 |
|
7 |
|a työpajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19245
|
650 |
|
7 |
|a valokuvaus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1979
|
650 |
|
7 |
|a eläytyminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26895
|
650 |
|
7 |
|a taidekasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5457
|
700 |
1 |
|
|a Rysä, Katariina,
|e kirjoittaja.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201612014895
|u URN:NBN:fi:jyu-201612014895
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1704704
|d 1704704
|