Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen

Bibliographic Details
Main Author: Nyrönen, Ulla, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1704476
003 FI-J
005 20221228144314.0
007 cr|||||||||a||
008 170629s2017 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC011447563 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Nyrönen, Ulla,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Koetun arvon ja asiakastyytyväisyyden vaikutus asiakasuskollisuuteen /  |c Ulla Nyrönen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (47 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Taloustieteet, markkinointi. 
650 7 |a asiantuntijapalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16016 
650 7 |a maatalous  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4503 
650 7 |a arvo (ominaisuudet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a asiakasuskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7218 
653 0 |a koettu arvo 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706293171  |u URN:NBN:fi:jyu-201706293171  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706293171  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1704476  |d 1704476