|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1704020 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227111523.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
170621s2017 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7124-3
|q pdf
|
035 |
|
|
|a FCC011444392
|
035 |
|
|
|a 1704020
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Karimi-Aghdam-Ordaklou, Saeed,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Developing a metatheoretical framework for second language development :
|b a cultural-historical theory and dynamic systems theory perspective /
|c Saeed Karimi-Aghdam-Ordaklou.
|
246 |
3 |
0 |
|a Cultural-historical theory and dynamic systems theory perspective
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (142 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 320
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, soveltava kielitiede,
|d 2017.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
588 |
|
|
|a Nimeke nimiösivulta.
|
591 |
|
|
|i 6121
|
600 |
1 |
4 |
|a Pepper, Stephen C.
|
600 |
1 |
4 |
|a Vygotski, Lev Semjonovitš.
|
650 |
|
7 |
|a toinen kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17005
|
650 |
|
7 |
|a kielen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a oppimisteoriat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21683
|
650 |
|
7 |
|a sosiokulttuuriset tekijät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870
|
650 |
|
7 |
|a kognitiivinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15532
|
650 |
|
7 |
|a kulttuurihistoria
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18452
|
653 |
|
0 |
|a cultural-historical theory
|
653 |
|
0 |
|a dynamic systems theory
|
653 |
|
0 |
|a root metaphor theory
|
653 |
|
0 |
|a second language development
|
653 |
|
0 |
|a metatheory
|
653 |
|
0 |
|a causality
|
653 |
|
0 |
|a emergence
|
653 |
|
0 |
|a organicism
|
653 |
|
0 |
|a contextualism
|
653 |
|
0 |
|a social SLA
|
653 |
|
0 |
|a cognitive SLA
|
653 |
|
0 |
|a dialectic
|
653 |
|
0 |
|a ontology
|
653 |
|
0 |
|a epistemology
|
653 |
|
0 |
|a time
|
653 |
|
0 |
|a purpositivity
|
653 |
|
0 |
|a speeching event
|
653 |
|
0 |
|a self-organization
|
653 |
|
0 |
|a zone of proximal development
|
653 |
|
0 |
|a purposive-historical systems theory
|
653 |
|
0 |
|a systems thinking
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu (yhteenveto-osa ja 5 eripainosta):
|z 9789513971236
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 320.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7124-3
|u URN:ISBN:978-951-39-7124-3
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1704020
|d 1704020
|