Measuring consumer brand engagement on social media with annoyance as a moderator

Bibliographic Details
Main Author: Tanttu, Tuomo, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1703549
003 FI-J
005 20210227111433.0
007 cr|||||||||a||
008 170614s2017 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC011439026 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Tanttu, Tuomo,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Measuring consumer brand engagement on social media with annoyance as a moderator /  |c Tuomo Tanttu. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (53 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Taloustieteet, markkinointi.  |9 20423. 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a viraalimarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24254 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706132826  |u URN:NBN:fi:jyu-201706132826  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1703549  |d 1703549