|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1703423 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929153900.0 |
008 |
170612s2017 fi |||| m |0| 0|fin| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7047-5
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC011437245
|
035 |
|
|
|a 1703423
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
084 |
|
|
|a 38.52
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Siekkinen, Kirsi,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000174936
|
245 |
1 |
0 |
|a Koulutuksellisen tasa-arvon diskurssit ja toimijat peruskoulun tuntijakouudistuksessa /
|c Kirsi Siekkinen.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 293 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 583
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2017.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
567 |
|
|
|b diskurssianalyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84
|
650 |
|
7 |
|a diskurssi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17817
|
650 |
|
7 |
|a tasa-arvo
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2399
|
650 |
|
7 |
|a koululaitos
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11215
|
650 |
|
7 |
|a perusopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
|
650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
650 |
|
7 |
|a tuntijako
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9264
|
650 |
|
7 |
|a koulutusjärjestelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p248
|
650 |
|
7 |
|a koulutusmahdollisuudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21754
|
650 |
|
7 |
|a opetussuunnitelmat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140
|
650 |
|
7 |
|a koulutuspolitiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p249
|
651 |
|
7 |
|a Suomi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
|
653 |
|
0 |
|a educational equality
|
653 |
|
0 |
|a educational policy
|
653 |
|
0 |
|a comprehensive school
|
653 |
|
0 |
|a critical discourse analysis
|
653 |
|
0 |
|a social action
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-7048-2
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 583.
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7048-2
|y Linkki verkkoaineistoon
|
852 |
|
|
|a P
|c 0307717
|
999 |
|
|
|c 1703423
|d 1703423
|
952 |
|
|
|b MAIN
|c 101
|o B Kasv Siekkinen
|9 1
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0307717
|9 1
|