Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen case: Line Carrier

Bibliographic Details
Main Author: Mård, Pinja, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1701854
003 FI-J
005 20210227111015.0
007 cr|||||||||a||
008 170516s2017 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC011421306 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Mård, Pinja,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen :  |b case: Line Carrier /  |c Pinja Mård. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (60 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Informaatioteknologia, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
650 7 |a raportointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p668 
650 7 |a asiakaspalvelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 
650 7 |a tiedonhallinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5521 
650 7 |a asiakkuudenhallinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 
650 7 |a tiedonhankinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2961 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705162362  |u URN:NBN:fi:jyu-201705162362  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1701854  |d 1701854