Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Second and foreign language fl...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Second and foreign language fluency from a cognitive perspective : inefficiency and control of attention in lexical access

Second and foreign language fluency from a cognitive perspective inefficiency and control of attention in lexical access

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Olkkonen, Sanna, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2017.
Sarja:Jyväskylä studies in humanities, 314.
Aiheet:
toinen kieli
kieli ja kielet
sujuvuus
kielitaito
luetun ymmärtäminen
kirjoittaminen
suullinen kielitaito
kielenkäyttö
sanavarasto
arviointi
kognitiivinen kielitiede
lukutaito
kognitiiviset taidot
word retrieval
word recognition
second and foreign language
literacy skills
error analysis
cognitive fluency
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Second and foreign language fluency from a cognitive perspective : inefficiency and control of attention in lexical access

Second and foreign language fluency from a cognitive perspective : inefficiency and control of attention in lexical access Tekijä Olkkonen, Sanna, kirjoittaja

Julkaistu 2017
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Second and foreign language fluency from a cognitive perspective : inefficiency and control of attention in lexical access
    Tekijä: Olkkonen, Sanna, kirjoittaja
    Julkaistu: (2017)
  • Difficult words and common lexical errors in an English preparation course : a case study
    Tekijä: Misukka, Juuli
    Julkaistu: (2020)
  • The use of phonemic transcriptions as a teaching method and its effects on language learning outcomes
    Tekijä: Kuutti, Niina
    Julkaistu: (2009)
  • Fast ForWord -interventio-ohjelman vaikutuksia fonologiseen prosessointiin ja yleiseen englannin kielitaitoon suomalaisilla lukiolaisnuorilla, joilla on lukemisen ja kirjoittamisen sekä englannin kielen oppimisvaikeuksia
    Tekijä: Rantamäki, Kaisa
    Julkaistu: (2008)
  • Visual word recognition in fluent and dysfluent readers in the transparent Finnish orthography
    Tekijä: Hautala, Jarkko
    Julkaistu: (2012)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus