|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1695045 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929153850.0 |
008 |
170420s2017 fi |||| m |0| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7010-9
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC011189346
|
035 |
|
|
|a 1695045
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
1 |
|
|a 78
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 1974/fin/fennica
|
084 |
|
|
|a 38.297
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Tikka, Soile,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000166943
|
245 |
1 |
0 |
|a Soitonopettajan rooli oppimismotivaation vahvistajana taiteen perusopetuksessa :
|b opettajan ja oppilaan välinen vuorovaikutus viulunsoitonopetuksessa Keski-Pohjanmaalla /
|c Soile Tikka.
|
246 |
3 |
0 |
|a Opettajan ja oppilaan välinen vuorovaikutus viulunsoitonopetuksessa Keski-Pohjanmaalla
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 282 sivua :
|b kuvitettu, karttoja ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 308
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, musiikkikasvatus,
|d 2017.
|
591 |
|
|
|i 6131
|
650 |
|
7 |
|a motivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
|
650 |
|
7 |
|a taiteen perusopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21985
|
650 |
|
7 |
|a viulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19602
|
650 |
|
7 |
|a soittaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1743
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a soitonopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29582
|
650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a vaikutukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p795
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a opiskelumotivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163
|
650 |
|
7 |
|a musiikkikasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7359
|
650 |
|
7 |
|a musiikkioppilaitokset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15537
|
650 |
|
7 |
|a motivation
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
|
650 |
|
7 |
|a inlärning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a växelverkan
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a grundundervisning i konst
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21985
|
650 |
|
7 |
|a musicerande
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1743
|
650 |
|
7 |
|a violin
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19602
|
650 |
|
7 |
|a instrumentlärare
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29582
|
650 |
|
7 |
|a elever
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a förhållandet lärare-elev
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
651 |
|
7 |
|a Keski-Pohjanmaa
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94206
|
651 |
|
7 |
|a Mellersta Österbotten
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94206
|
653 |
|
0 |
|a learning motivation
|
653 |
|
0 |
|a teacher-pupil interaction
|
653 |
|
0 |
|a violin teaching
|
653 |
|
0 |
|a self-determination theory
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-7011-6
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta.
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 308.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0307704
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7011-6
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1695045
|d 1695045
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0307704
|9 1
|