Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Musiikin perusopetuksen saavut...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Musiikin perusopetuksen saavutettavuus ja yhdenvertaisuus Keski-Suomessa

Musiikin perusopetuksen saavutettavuus ja yhdenvertaisuus Keski-Suomessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Mäkiranta, Veera, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
taiteen perusopetus
musiikki
opetus
esteettömyys ja saavutettavuus
kulttuuri
osallistuminen
yhdenvertaisuus
pro gradu -tutkielmat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Showing 1 - 1 results of 1
Show all versions (2)
Search Result 1
Musiikin perusopetuksen saavutettavuus ja yhdenvertaisuus Keski-Suomessa

Musiikin perusopetuksen saavutettavuus ja yhdenvertaisuus Keski-Suomessa by Mäkiranta, Veera

Published 2017
Get full text Get full text
Master's thesis
Show all versions (2)

Similar Items

  • Musiikin perusopetuksen saavutettavuus ja yhdenvertaisuus Keski-Suomessa
    by: Mäkiranta, Veera
    Published: (2017)
  • Saavutettavuus ja pendelöinti : nelostien parantamisen vaikutukset alueellisten työmarkkinoiden toimintaan
    by: Petäjä, Tuukka, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Esteetön opiskeluympäristö ammatillisessa oppilaitoksessa : tapaustutkimus erityistä tukea tarvitsevien opiskelijoiden ja heidän opettajiensa kokemuksista
    by: Jokinen, Aija
    Published: (2013)
  • Palvelujen saavutettavuus neljässä Pohjois-Savon maalaiskunnassa
    by: Jaakkola, Lassi, kirjoittaja, et al.
    Published: (1977)
  • Mobiilisovellusten saavutettavuus
    by: Koponen, Oona
    Published: (2024)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report