|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1690440 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210227105058.0 |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
170328s2017 fi |||||sm||||||||||fin|| |
| 035 |
|
|
|a FCC010869107
|
| 040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Betancourt, Sonja,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Vuorovaikutuksen merkitys kemian aineenopettajaopiskelijoiden välillä opettajaidentiteettiä muodostettaessa /
|c Sonja Betancourt.
|
| 264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2017.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (95 sivua)
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
| 506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
| 509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, Kemian laitos, kemian opettajankoulutus.
|9 4034.
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
| 650 |
|
7 |
|a opetusharjoittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10747
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajankoulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
| 650 |
|
7 |
|a opiskelijat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16486
|
| 650 |
|
7 |
|a identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743
|
| 650 |
|
7 |
|a ammatti-identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a sosiaaliset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6444
|
| 650 |
|
7 |
|a vertaistuki
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12878
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201703261757
|u URN:NBN:fi:jyu-201703261757
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1690440
|d 1690440
|