|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1675592 |
003 |
FI-J |
005 |
20230825080548.0 |
008 |
170314s2017 fi |||| m |0||0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6997-4
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC010861276
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 793/794
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 004
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Äyrämö, Sanna-Mari,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000166734
|
245 |
1 |
0 |
|a In order to enable meaningful playing :
|b how to support player's learning through digital game narrative design /
|c Sanna-Mari Äyrämö.
|
246 |
3 |
0 |
|a How to support player's learning through digital game narrative design
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 115 sivua, 101 sivua useina numerointijaksoina :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 307
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, digitaalinen kulttuuri,
|d 2017.
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta julkaistu myös verkkoaineistona, 18.9.2017.
|
591 |
|
|
|i 6122
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a digitaaliset pelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22353
|
650 |
|
7 |
|a narratiivisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10164
|
650 |
|
7 |
|a kertomukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24639
|
650 |
|
7 |
|a pelisuunnittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27380
|
650 |
|
7 |
|a oppimispelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a tukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
|
650 |
|
7 |
|a pelillistäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27310
|
650 |
|
7 |
|a konstruktivismi (pedagogiikka)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39501
|
650 |
|
7 |
|a oppimistavoitteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11960
|
653 |
|
0 |
|a digital game
|
653 |
|
0 |
|a digital narrative
|
653 |
|
0 |
|a learning game design
|
653 |
|
0 |
|a narrative theory
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta.
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 2 eripainosta, PDF):
|z 978-951-39-6998-1
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 307.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0307703
|
856 |
4 |
1 |
|3 Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6998-1
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1675592
|d 1675592
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0307703
|9 1
|