In order to enable meaningful playing how to support player's learning through digital game narrative design

Bibliographic Details
Main Author: Äyrämö, Sanna-Mari, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2017.
Series:Jyväskylä studies in humanities, 307.
Subjects:
Online Access:Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1675592
003 FI-J
005 20230825080548.0
008 170314s2017 fi |||| m |0||0|eng|c
020 |a 978-951-39-6997-4  |q nidottu 
035 |a FCC010861276 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 793/794  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 004  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Äyrämö, Sanna-Mari,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000166734 
245 1 0 |a In order to enable meaningful playing :  |b how to support player's learning through digital game narrative design /  |c Sanna-Mari Äyrämö. 
246 3 0 |a How to support player's learning through digital game narrative design 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 115 sivua, 101 sivua useina numerointijaksoina :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 307 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, digitaalinen kulttuuri,  |d 2017. 
530 |a Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta julkaistu myös verkkoaineistona, 18.9.2017. 
591 |i 6122 
591 |i 516 
650 7 |a digitaaliset pelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22353 
650 7 |a narratiivisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10164 
650 7 |a kertomukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24639 
650 7 |a pelisuunnittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27380 
650 7 |a oppimispelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a tukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9131 
650 7 |a pelillistäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27310 
650 7 |a konstruktivismi (pedagogiikka)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39501 
650 7 |a oppimistavoitteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11960 
653 0 |a digital game 
653 0 |a digital narrative 
653 0 |a learning game design 
653 0 |a narrative theory 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta. 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 2 eripainosta, PDF):  |z 978-951-39-6998-1 
830 0 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 307. 
852 |a P  |c 0307703 
856 4 1 |3 Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta  |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6998-1  |q PDF 
999 |c 1675592  |d 1675592 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0307703  |9 1