|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1675304 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929130441.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
170309s2017 fi |||| om |0| 0|eng| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6998-1
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC010858441
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 793/794
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 004
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Äyrämö, Sanna-Mari,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000166734
|
245 |
1 |
0 |
|a In order to enable meaningful playing :
|b how to support player's learning through digital game narrative design /
|c Sanna-Mari Äyrämö.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (158 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 307
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta, 4.10.2017.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, digitaalinen kulttuuri,
|d 2017.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
506 |
1 |
|
|a Aineisto on käytettävissä vapaakappalekirjastoissa.
|f Online access with authorization
|2 star
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa ja 4 eripainosta julkaistu myös painettuna.
|
540 |
|
|
|a Aineisto on käytettävissä tutkimus- ja muihin tarkoituksiin;
|b Kansalliskirjasto;
|c Laki kulttuuriaineistojen tallettamisesta ja säilyttämisestä
|u http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20071433
|
591 |
|
|
|i 6122
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a digitaaliset pelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22353
|
650 |
|
7 |
|a narratiivisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10164
|
650 |
|
7 |
|a tarinat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4990
|
650 |
|
7 |
|a pelisuunnittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27380
|
650 |
|
7 |
|a oppimispelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a tukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
|
650 |
|
7 |
|a pelillistäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27310
|
650 |
|
7 |
|a konstruktivismi (pedagogiikka)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39501
|
653 |
|
0 |
|a narrative theory
|
653 |
|
0 |
|a learning game design
|
653 |
|
0 |
|a digital narrative
|
653 |
|
0 |
|a digital game
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu (yhteenveto-osa ja 4 eripainosta):
|z 978-951-39-6997-4
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 307.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6998-1
|u URN:ISBN:978-951-39-6998-1
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|3 Yhteenveto-osa ja 2 eripainosta
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6998-1
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6998-1
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1675304
|d 1675304
|