|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1673700 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929153835.0 |
008 |
170221s2017 fi |||| m |0| 0|eng| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6966-0
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC010172370
|
035 |
|
|
|a 1673700
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
080 |
1 |
|
|a 377
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 364
|x -056.26
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 916
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Malle, Abebe Yehualawork,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000166753
|
245 |
1 |
0 |
|a Policy-practice gap in participation of students with disabilities in Ethiopia's formal vocational education programme /
|c Abebe Yehualawork Malle.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 64 sivua, 42 sivua useina numerointijaksoina ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 578
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka,
|d 2017.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a ammatillinen koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9700
|
650 |
|
7 |
|a ammatillinen erityisopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21169
|
650 |
|
7 |
|a koulutusmahdollisuudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21754
|
650 |
|
7 |
|a teknilliset oppilaitokset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11573
|
650 |
|
7 |
|a vammaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7179
|
650 |
|
7 |
|a vammaisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6418
|
650 |
|
7 |
|a toimintarajoitteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3472
|
650 |
|
7 |
|a inkluusio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
|
650 |
|
7 |
|a koulutuspolitiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p249
|
651 |
|
7 |
|a Etiopia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105330
|
651 |
|
7 |
|a Kenia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105235
|
651 |
|
7 |
|a Tansania
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94438
|
653 |
|
0 |
|a persons with disabilities
|
653 |
|
0 |
|a Ethiopia
|
653 |
|
0 |
|a Kenya and Tanzania
|
653 |
|
0 |
|a policy development and analysis
|
653 |
|
0 |
|a inclusion
|
653 |
|
0 |
|a technical and vacational education and training (TVET)
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-6967-7
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 578.
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6967-7
|y Linkki verkkoaineistoon
|
852 |
|
|
|a P
|c 0307329
|
999 |
|
|
|c 1673700
|d 1673700
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0307329
|9 1
|