MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1672670
003 FI-J
005 20220929130433.0
008 170213s2017 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-6974-5  |q nidottu 
035 |a FCC010122309 
035 |a 1672670 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Pesu, Laura,  |e kirjoittaja. 
245 1 4 |a The role of parents' and teachers' child-related competence beliefs in the development of students' self-concept of ability /  |c Laura Pesu. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 48 sivua, 65 sivua useina numerointijaksoina ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 579 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,  |d 2017. 
591 |i 515 
591 |i 516 
650 7 |a minäkuva  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p267 
650 7 |a oppimiskyky  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11792 
650 7 |a opintomenestys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8586 
650 7 |a uskomukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6088 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a vanhemmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4074 
650 7 |a vanhempi-lapsisuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2260 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a matematiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3160 
650 7 |a äidinkieli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10957 
650 7 |a jagföreställning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p267 
650 7 |a inlärningsförmåga  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11792 
650 7 |a studieframgång  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8586 
650 7 |a trosföreställningar  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6088 
650 7 |a elever  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a föräldrar  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4074 
650 7 |a föräldrar-barn-förhållande  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2260 
650 7 |a lärare  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a förhållandet lärare-elev  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a matematik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3160 
650 7 |a modersmål  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10957 
653 0 |a self-concept of ability 
653 0 |a mothers' beliefs 
653 0 |a fathers' beliefs 
653 0 |a teachers' beliefs 
653 0 |a mathematics 
653 0 |a literacy 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 2 eripainosta, PDF):  |z 978-951-39-6975-2 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 579. 
852 |a P  |c 0307324 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6975-2  |y Linkki verkkoaineistoon  |q PDF 
999 |c 1672670  |d 1672670 
952 |b MAIN  |c 101  |o B Psyk Pesu  |9 1 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0307324  |9 1