The role of electronic word-of-mouth in consumers' online purchase decision making an eye-tracking study

Bibliographic Details
Main Author: Jokinen, Joel, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1665658
003 FI-J
005 20210227101800.0
007 cr|||||||||a||
008 170130s2016 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC010002826 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Jokinen, Joel,  |e kirjoittaja. 
245 1 4 |a The role of electronic word-of-mouth in consumers' online purchase decision making :  |b an eye-tracking study /  |c Joel Jokinen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (70 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteet, markkinointi.  |9 20423. 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a heuristiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11286 
650 7 |a viraalimarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24254 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201701281300  |u URN:NBN:fi:jyu-201701281300  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1665658  |d 1665658