A strategic framework for the optimization of customer relationship management in SMEs

Bibliographic Details
Main Author: Paraschou, Konstantina, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1645781
003 FI-J
005 20210227100501.0
007 cr|||||||||a||
008 170111s2016 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC009879999 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Paraschou, Konstantina,  |e kirjoittaja. 
245 1 2 |a A strategic framework for the optimization of customer relationship management in SMEs /  |c Konstantina Paraschou. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (110 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteet, yrittäjyys.  |9 20422. 
650 7 |a asiakkuudenhallinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 
650 7 |a strategiat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4632 
650 7 |a pienet ja keskisuuret yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8246 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201612255253  |u URN:NBN:fi:jyu-201612255253  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1645781  |d 1645781