MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1644271
003 FI-J
005 20240517180634.0
008 161209s2016 fi |||| m |0| 0|eng|
020 |q pehmeäkantinen  |a 978-951-39-6892-2 
035 |a FCC009867841 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng 
080 |a 336.7  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 366  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 621.39  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Shaikh, Aijaz Ahmed,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000165849 
245 1 0 |a Examining consumers' intention, behavior, and beliefs in mobile banking adoption and continuous usage /  |c Aijaz Ahmed Shaikh. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2016. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 104 sivua, 65 sivua useina numerointijaksoina :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 172 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2016. 
530 |a Yhteenveto-osa ja 3 eripainosta julkaistu myös verkkoaineistona. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 512 
591 |i 113 
650 7 |a pankkipalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3010 
650 7 |a mobiilipalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22643 
650 7 |a käyttöönotto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17832 
650 7 |a omaksuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16214 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a pankit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1099 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a sitoutuminen (toiminta)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13419 
650 7 |a asiakkuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 
650 7 |a arvo (ominaisuudet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
651 7 |a Etelä-Afrikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105098 
653 0 |a koettu arvo 
653 0 |a mobile banking 
653 0 |a consumer behavior 
653 0 |a pre-adoption 
653 0 |a post-adoption 
653 0 |a perceived value 
653 0 |a relationship commitment 
653 0 |a South Africa 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 3 eripainosta, PDF):  |z 978-951-39-6893-9 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 172. 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6893-9  |y Linkki verkkoaineistoon  |q PDF 
856 4 1 |3 Yhteenveto-osa ja 3 eripainosta  |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6893-9 
856 4 1 |3 Yhteenveto-osa ja 3 eripainosta  |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6893-9 
999 |c 1644271  |d 1644271 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0297786  |9 1