MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1644172
003 FI-J
005 20220929144830.0
007 cr||| ||||||||
008 161208s2016 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-6895-3  |q PDF 
035 |a FCC009867656 
035 |a 1644172 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Nketsia, William,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Initial teacher preparation for inclusive education in Ghana :  |b status and challenges /  |c William Nketsia. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (131 sivua, 69 sivua useina numerointijaksoina) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 573 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
500 |a Julkaisussa painetun version ISSN 0075-4625. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2016. 
579 |a XLUETTELOITU 
588 |a Nimeke nimiösivulta. 
591 |i 516 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a erityispedagogiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13762 
650 7 |a erityisopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 
650 7 |a inkluusio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 
650 7 |a asenteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 
650 7 |a arvot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1044 
651 7 |a Ghana  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p106015 
653 0 |a initial teacher preparation 
653 0 |a inclusive education 
653 0 |a attitudes 
653 0 |a knowledge 
653 0 |a values 
653 0 |a teacher educations 
653 0 |a pre-service teachers 
653 0 |a colleges of education 
653 0 |a Ghana 
776 0 8 |i Painettu:  |z 9789513968946 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 573. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6895-3  |u URN:ISBN:978-951-39-6895-3  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1644172  |d 1644172