MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1643116
003 FI-J
005 20220929144824.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 161121s2016 fi |||||om ||0||0|fin|c
020 |a 978-951-39-6836-6  |q pdf 
035 |a FCC009859076 
035 |a 1643116 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Pecoraro, Maria,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Eettinen kuluttaminen kulutuskulttuurissa /  |c Maria Pecoraro. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (113, 30 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 171 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 1 eripainos. 
500 |a Julkaisussa painetun version ISSN 1457-1986. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2016. 
538 |a World Wide Web. 
546 |a Eripainos englanniksi. 
567 |b diskurssianalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 
567 |b etnografia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028 
579 |a XLUETTELOITU 
588 |a Nimeke nimiösivulta. 
591 |i 512 
650 7 |a eettinen kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21079 
650 7 |a eettisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23085 
650 7 |a kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8574 
650 7 |a kulutuskulttuuri  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22644 
650 7 |a kestävä kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24202 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a kuluttajuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25044 
650 7 |a kulutustottumukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8572 
650 7 |a ekologisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22351 
650 7 |a ekologinen kestävyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21004 
650 7 |a arvot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1044 
650 7 |a ideologiat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p216 
650 7 |a valta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2551 
650 7 |a vastuu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p854 
650 7 |a vastuullisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24111 
650 7 |a vastuuntunto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20928 
653 0 |a cultural and interpretive consumption research (CCT) 
653 0 |a ethical consumption 
653 0 |a ethical consumer 
653 0 |a sustainable consumption 
653 0 |a sustainable consumer 
653 0 |a responsible consumption 
653 0 |a consumer culture 
653 0 |a responsibility 
653 0 |a consumer culture theory 
776 0 8 |i Painettu (yhteenveto-osa ja 3 eripainosta, nid.):  |z 9789513968359 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 171. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6836-6  |u URN:ISBN:978-951-39-6836-6  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1643116  |d 1643116