|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1643112 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929144823.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
161121s2016 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6844-1
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC009859032
|
035 |
|
|
|a 1643112
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Matonya, Magreth,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Accessibility and participation in Tanzanian higher education from the perspectives of women with disabilities /
|c Magreth Matonya.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (261 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 568
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, aikuiskasvatustiede,
|d 2016.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
588 |
|
|
|a Nimeke nimiösivulta.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a korkea-asteen koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3390
|
650 |
|
7 |
|a koulutusmahdollisuudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21754
|
650 |
|
7 |
|a vammaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7179
|
650 |
|
7 |
|a naiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16991
|
650 |
|
7 |
|a sukupuoli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
|
651 |
|
7 |
|a Tansania
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94438
|
653 |
|
0 |
|a accessibility
|
653 |
|
0 |
|a participation
|
653 |
|
0 |
|a gender
|
653 |
|
0 |
|a higher education
|
653 |
|
0 |
|a disability
|
653 |
|
0 |
|a inclusive education
|
653 |
|
0 |
|a Tanzania
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 9789513968434
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 568.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6844-1
|u URN:ISBN:978-951-39-6844-1
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1643112
|d 1643112
|