Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Does space matter?
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Does space matter? : students' and teachers' perceptions on their modernized language classroom as a learning environment

Does space matter? students' and teachers' perceptions on their modernized language classroom as a learning environment

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Nurmela, Noora, kirjoittaja, Rissanen, Minna, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
oppimisympäristö
oppimistulokset
konstruktivismi (pedagogiikka)
kieli ja kielet
opetus
kielen oppiminen
pro gradu -tutkielmat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Does space matter? : students' and teachers' perceptions on their modernized language classroom as a learning environment
    by: Nurmela, Noora, et al.
    Published: (2016)
  • Luokanopettajien näkemyksiä toiminnallisista oppimisympäristöistä
    by: Töhönen, Heidi, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Akateemiset aikuisopiskelijat verkossa : kollaboratiivisen tiedonrakentelun avulla kohti korkeatasoista oppimista
    by: Seuranen, Hanna
    Published: (2005)
  • Koulutusteknologia-kurssille osallistuneiden opiskelijoiden itseohjautuvuustason yhteyksiä heidänkokemuksiinsa videoneuvotteluvälitteisestä koulutuksesta
    by: Niininen, Anna-Mari
    Published: (2001)
  • Inlärningsatmosfär i svenskundervisning : hur grundskolans sjundeklassare upplever inlärningsatmosfären och vilka faktorer som påverkar den
    by: Kortelainen, Riikka
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report