Does space matter? students' and teachers' perceptions on their modernized language classroom as a learning environment

Bibliographic Details
Main Authors: Nurmela, Noora, kirjoittaja (kirjoittaja), Rissanen, Minna, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1642706
003 FI-J
005 20220207100946.0
007 cr|||||||||a||
008 161111s2016 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC009854369 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Nurmela, Noora,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Does space matter? :  |b students' and teachers' perceptions on their modernized language classroom as a learning environment /  |c Noora Nurmela and Minna Rissanen. 
246 3 0 |a Students' and teachers' perceptions on their modernized language classroom as a learning environment 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (104 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, englannin kieli. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a oppimisympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 
650 7 |a oppimistulokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8587 
650 7 |a konstruktivismi (pedagogiikka)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39501 
650 7 |a kieli ja kielet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a kielen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
700 1 |a Rissanen, Minna,  |e kirjoittaja. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201611014521  |u URN:NBN:fi:jyu-201611014521  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201611014521  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1642706  |d 1642706