|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1611454 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929130414.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
161107s2016 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6826-7
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC009852270
|
035 |
|
|
|a 1611454
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Zarra-Nezhad, Maryam,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
4 |
|a The joint effects of parenting styles and the child's temperamental characteristics in children's social-emotional development /
|c Maryam Zarra-Nezhad.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (68 sivua, 26 sivua useina numerointijaksoina)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 565
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia,
|d 2016.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
588 |
|
|
|a Nimeke nimiösivulta.
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a vanhemmuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3312
|
650 |
|
7 |
|a äidit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12279
|
650 |
|
7 |
|a isät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11063
|
650 |
|
7 |
|a kotikasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14130
|
650 |
|
7 |
|a koululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
650 |
|
7 |
|a koulutulokkaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17640
|
650 |
|
7 |
|a sosiaalinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6138
|
650 |
|
7 |
|a tunne-elämän kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12114
|
650 |
|
7 |
|a temperamentti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7077
|
650 |
|
7 |
|a persoonallisuuden piirteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p291
|
650 |
|
7 |
|a ujous
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13539
|
653 |
|
0 |
|a parenting styles
|
653 |
|
0 |
|a social-emotional development
|
653 |
|
0 |
|a social withdrawal
|
653 |
|
0 |
|a temperament types
|
653 |
|
0 |
|a shyness
|
653 |
|
0 |
|a diathesis-stress model
|
653 |
|
0 |
|a differential susceptibility model
|
653 |
|
0 |
|a goodness-of-fit
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu (yhteenveto-osa ja 3 eripainosta):
|z 978-951-39-6825-0
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 565.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6826-7
|u URN:ISBN:978-951-39-6826-7
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1611454
|d 1611454
|