MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1574845
003 FI-J
005 20210227094351.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 161004s2016 fi |||||om ||0||0|eng|c
020 |a 978-951-39-6777-2  |q pdf 
035 |a FCC009806307 
035 |a 1574845 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Järvinen, Joel,  |e kirjoittaja. 
245 1 4 |a The use of digital analytics for measuring and optimizing digital marketing performance /  |c Joel Järvinen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (130 sivua, 42 sivua useina numerointijaksoina, 21 numeroimatonta sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 170 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2016. 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
579 |a XLUETTELOITU 
588 |a Nimeke nimiösivulta. 
591 |i 512 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a analyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6851 
650 7 |a mittaus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4794 
650 7 |a havainnointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8802 
650 7 |a optimointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13477 
650 7 |a yritysmarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743 
650 7 |a digitalisaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 
650 7 |a organisaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p272 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a tulokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5396 
650 7 |a vaikutukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p795 
650 7 |a data  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27250 
650 7 |a informaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14428 
653 0 |a mitattavuus 
653 0 |a mittaaminen 
653 0 |a digitaaliset ympäristöt 
653 0 |a analytics 
653 0 |a business-to-business marketing 
653 0 |a case study 
653 0 |a data-driven marketing 
653 0 |a digitalization 
653 0 |a marketing performance measurement 
653 0 |a organizational perspective 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-6776-5 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 170. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6777-2  |u URN:ISBN:978-951-39-6777-2  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1574845  |d 1574845