MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1574844
003 FI-J
005 20210227094351.0
008 161004s2016 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-6776-5  |q nidottu 
035 |a FCC009806301 
035 |a 1574844 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Järvinen, Joel,  |e kirjoittaja. 
245 1 4 |a The use of digital analytics for measuring and optimizing digital marketing performance /  |c Joel Järvinen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2016. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 130 sivua, 53 sivua useina numerointijaksoina :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 170 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2016. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 512 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a analyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6851 
650 7 |a mittaus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4794 
650 7 |a havainnointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8802 
650 7 |a optimointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13477 
650 7 |a yritysmarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743 
650 7 |a digitalisaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 
650 7 |a organisaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p272 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a tulokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5396 
650 7 |a vaikutukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p795 
650 7 |a data  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27250 
650 7 |a informaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14428 
653 0 |a mitattavuus 
653 0 |a mittaaminen 
653 0 |a digitaaliset ympäristöt 
653 0 |a analytics 
653 0 |a business-to-business marketing 
653 0 |a case study 
653 0 |a data-driven marketing 
653 0 |a digitalization 
653 0 |a marketing performance measurement 
653 0 |a organizational perspective 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-6777-2 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 170. 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6777-2  |y Linkki verkkoaineistoon  |q PDF 
852 |a P  |c 0301963 
999 |c 1574844  |d 1574844 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0301963  |9 1