Adapting Net Promoter thinking in public sector organizations

Bibliographic Details
Main Author: Hakola, Juho, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1574638
003 FI-J
005 20210227094313.0
007 cr|||||||||a||
008 160927s2016 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC009804079 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng  |b fin 
100 1 |a Hakola, Juho,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Adapting Net Promoter thinking in public sector organizations /  |c Juho Hakola. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (59 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä.  |9 3131. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a julkinen sektori  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7104 
650 7 |a julkisuuskuva  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11169 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a mittaus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4794 
653 |a Net Promoter score 
653 |a Public sector organizations 
653 |a Satisfaction measuring 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201609224181  |u URN:NBN:fi:jyu-201609224181  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1574638  |d 1574638