|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1573105 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227093913.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
160901s2016 fi |||||sm||||||||||fin|| |
035 |
|
|
|a FCC009790958
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a fin
|
100 |
1 |
|
|a Östergård, Nina,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Mitä siihen vielä vaaditaan? :
|b pro gradu -tutkielma neljän nuoren somalinaisen kokemasta toiseudesta suomalaisessa yhteiskunnassa /
|c Nina Östergård.
|
246 |
3 |
0 |
|a Pro gradu -tutkielma neljän nuoren somalinaisen kokemasta toiseudesta suomalaisessa yhteiskunnassa
|
264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (104 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, sosiaalityö.
|
567 |
8 |
|
|a Teemahaastattelu.
|
567 |
|
|
|b sisällönanalyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14612
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
4 |
|a hyväksyminen
|
650 |
|
7 |
|a somalit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9220
|
650 |
|
7 |
|a naiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16991
|
650 |
|
7 |
|a maahanmuuttajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6165
|
650 |
|
7 |
|a ulkopuolisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11115
|
650 |
|
7 |
|a erilaisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12911
|
650 |
|
7 |
|a toiseus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11114
|
650 |
|
7 |
|a rasismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p608
|
650 |
|
7 |
|a etniset ryhmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5736
|
650 |
|
7 |
|a hyväksyminen (psykologia)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38340
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201608313927
|u URN:NBN:fi:jyu-201608313927
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1573105
|d 1573105
|