Paths to purchase the role of the online environment and the fluctuation of customer brand engagement

Bibliographic Details
Main Author: Saukko, Tiia, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1571762
003 FI-J
005 20210227093549.0
007 cr|||||||||a||
008 160822s2016 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC009787326 
040 |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Saukko, Tiia,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Paths to purchase :  |b the role of the online environment and the fluctuation of customer brand engagement /  |c Tiia Saukko. 
246 3 0 |a Role of the online environment and the fluctuation of customer brand engagement 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (92 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a vaihtelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8653 
650 7 |a ostopäätökset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p28108 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201608213832  |u URN:NBN:fi:jyu-201608213832  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1571762  |d 1571762