Effects of company reputation on commitment, loyalty, and identification, and their respective influence on customer citizenship behaviours

Bibliographic Details
Main Author: Merta, Otto, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1571446
003 FI-J
005 20210227093502.0
007 cr|||||||||a||
008 160818s2016 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC009786564 
040 |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Merta, Otto,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Effects of company reputation on commitment, loyalty, and identification, and their respective influence on customer citizenship behaviours /  |c Otto Merta. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (79 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia  
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a viraalimarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24254 
650 7 |a uskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7328 
650 7 |a maine  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3615 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201608173817  |u URN:NBN:fi:jyu-201608173817  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1571446  |d 1571446