"Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina

Bibliographic Details
Main Author: Jokinen, Marika, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1561527
003 FI-J
005 20210227091516.0
007 cr|||||||||a||
008 160705s2016 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC009779132 
040 |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Jokinen, Marika,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a "Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" :  |b ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina /  |c Marika Jokinen. 
246 3 0 |a ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (54 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden laitos, erityispedagogiikka.  |9 101. 
567 |b diskurssianalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a ADHD  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4541 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a nuoret  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606303389  |u URN:NBN:fi:jyu-201606303389  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1561527  |d 1561527