Primary student teachers' climate change conceptualization and implementation on inquiry-based and communicative science teaching a design research

Bibliographic Details
Main Author: Ratinen, Ilkka, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2016.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 555.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1542695
003 FI-J
005 20220929144726.0
007 cr||| ||||||||
008 160607s2016 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-6667-6  |q PDF 
035 |a FCC009597784 
035 |a 1542695 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Ratinen, Ilkka,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Primary student teachers' climate change conceptualization and implementation on inquiry-based and communicative science teaching :  |b a design research /  |c Ilkka Ratinen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (155 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 555 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2016. 
579 |a XLUETTELOITU 
588 |a Nimeke nimiösivulta. 
591 |i 516 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a luokanopettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a tutkiva oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18173 
650 7 |a interaktiivisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10823 
650 7 |a ympäristö- ja luonnontieto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14026 
650 7 |a ilmastonmuutokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5729 
653 0 |a design research 
653 0 |a inquiry 
653 0 |a communicative approach 
653 0 |a practical knowledge 
776 0 8 |i Painettu (nid.):  |z 978-951-39-6666-9 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 555. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6667-6  |u URN:ISBN:978-951-39-6667-6  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1542695  |d 1542695